ورود به سامانه همکاران چوبی سنتر

مزایای همکاری با چوبی سنتر
بازاریابی اینترنتی برای محصولات شما

چوبی سنتر یک فروشگاه اینترنتی رایگان برای تولیدی یا فروشگاه شماست. چوبی سنتر ابزاری برای بازایابی شما در فضای مجازیست.
مدیریت پرداخت

با ثبت کالاهای خود در چوبی سنتر، مدیریت پرداخت را به ما بسپارید. به محض خرید مشتری از درگاه پرداخت چوبی سنتر وجه مربوط به فراهم کننده کالا به حساب او واریز خواهد شد.
مدیریت حمل کالا

هنگام ثبت سفارش در سایت، هزینه ارسال بر اساس نرخ الوپیک تخمین زده می شود و توسط مشتری پرداخت می شود. بنابراین بعد از آماده شدن محصول با خیال راحت می توانید به ارسال آن اقدام نمایید.

چطور همکاری با چوبی سنتر را آغاز کنم؟
تهیه یک آدرس ایمیل
ساختن ایمیل (رایانامه) کار چندان سختی نیست و اگر ایمیل ندارید همین الان می توانید یک حساب ایمیل ایجاد کنید.
تهیه حساب زرین پال نقره ای به صورت رایگان
چوبی سنتر از درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال استفاده می کند. برای آن که بتوانیم به محض خرید از سایت، وجه مربوط به فراهم کننده را واریز کنیم، حتما باید یک شماره حساب زرین پال نقره ای از فراهم کننده داشته باشیم. تهیه حساب زرین پال نیز بدون هزینه و بسیار آسان است. برای این کار همین الان از سایت زرین پال اقدام کنید.
ثبت نام در قسمت همکاران
اکنون می توانید تولیدی یا فروشگاه خود را در سامانه همکاران چوبی سنتر ثبت کنید. هنگام ثبت نام به موارد زیر توجه کنید:
  • شماره همراه و ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد می کنید برای اطلاع رسانی سفارشات استفاده خواهد شد. لطفا در وارد کردن این اطلاعات دقت کنید.
  • حتما آدرس دقیق خود را بر روی نقشه مشخص کنید. مبنای محاسبه هزینه حمل کالا آدرسی است که در هنگام ثبت نام وارد کره اید.
  • در قسمت شماره حساب زرین پال آدرس کیف پول زرین پال را با قالب zp.111111.1 وارد کنید. مثال: zp.328734.1
بعد از بررسی اطلاعات حساب شما، حساب شما فعال خواهد شد و بعد از فعال سازی حساب، شما می توانید محصولات خود را در سیستم ثبت کنید.
فعال کردن ربات تلگرام چوبی سنتر(اختیاری)
در صورتی که حساب تلگرام دارید پیشنهاد می کنیم حتما ربات تلگرام چوبی سنتر به آدرس @choobicenter_bot را فعال کنید. این ربات شما را از سفارشات جدید و تغییر وضعیت در سفارشات مطلع می کند.
ثبت محصولات در سامانه همکاران
بعد از آن که حساب شما فعال شد، می توانید محصولات خود را در سایت ثبت کنید. استفاده از تصاویر مناسب و با کیفیت باعث بهتر دیده شدن محصول شما می شود. همچنین نوشتن توضیح کامل درباره محصول موجب می شود مشتری با آرامش بیشتری محصول شما را خرید کند.
پیگیری سفارشات در سامانه همکاران
سفارشاتی که توسط مشتری ثبت می شود از طریق ایمیل و ربات تلگرام به اطلاع شما خواهد رسید. سپس شما می توانید در سامانه همکاران وضعیت سفارش را تغییر دهید، از محصول آماده شده عکس تهیه کنید تا به دست مشتری برسد و ... .